• Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • +26 920 800
facebook

Változott a kormányablak nyitvatartási ideje

 

A Miniszterelnökség döntött a Pest Megyei Kormányhivatal és a Budapest Főváros Kormányhivatala illetékességi területén működő kormányablakok egységes ügyfélfogadási rendjének módosításáról.

2019. szeptember 2-tól a kormányablakok nyitva tartása az alábbiak szerint módosul:

Hétfő: 7:00 – 17:00
Kedd: 8:00 – 16:00
Szerda: 12:00 – 20:00
Csütörtök: 8:00 – 16:00
Péntek: 8:00 – 14:00

Sorszám kiadására legkésőbb az ügyfélfogadás vége előtt 30 perccel van lehetőség. Az ügyfelek számára javasolják, hogy előzetesen foglaljanak időpontot a 1818-as ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonalon vagy az Ügyfélkapun keresztül.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.