Széchenyi2020

hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Ügyfélelégedettségi felmérés

felmeres

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos felhasználói elégedettségi felmérést készít.

Az idei évben a villamosenergiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 159. § (5) 4. pontja alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt, a villamos energia egyetemes szolgáltatással és a villamosenergia-elosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2023. május és július hónapok között a kutatással megbízott cég munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a villamos energia egyetemes szolgáltatással és/vagy villamosenergia-elosztással kapcsolatos elégedettségükről.

A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használják fel.

Az ügyfelek a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
MVM Démász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
MVM Émász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., MVM Démász Áramhálózati Kft., MVM Émász Áramhálózati Kft.

Kép forrása: Pixabay

Fel