Széchenyi2020

hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Álláspályázat: adóügyi ügyintéző

pmh

A Telki Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű, tartós távollét idejéig tartó közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Pest megye, 2089 Telki, Petőfi utca 1.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adóbevallások feldolgozása, adók kivetése, adók beszedésével kapcsolatos feladatok ellátása, adóellenőrzések lefolytatása, az adózók nyilvántartásba vétele, adókönyvelés, az ASP szakrendszerben
  • Kapcsolódó nyilvántartások, statisztikák, jelentések összeállítása
  • Adóhatóság részére érkezett kérelmek döntésre való előkészítése
  • Ügyfelek fogadása, tájékoztatása

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a 21/2019. (XII.18.) Ö. rendelet alapján illetményalap: 57.975 Ft, a 22/2019. (XII.18.) Ö. rendelet alapján illetménykiegészítés: 20%, a Kttv. 133.§ (3) bekezdés szerinti illetményeltérítés (+50%) lehetősége, illetve a Telki Község Önkormányzat 10/2010.(IV.28.) önkormányzati rendelete a köztisztviselők szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásairól, valamint szociális és kegyeleti támogatásairól rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
  • 6 hónap próbaidő vállalása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskolai végzettség
  • Önkormányzati adóhatóságnál szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • ASP ADÓ szakrendszer felhasználói szintű ismerete - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Önéletrajz (45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint), erkölcsi bizonyítvány, iskolai végzettséget és szakmai képesítést igazoló okiratok másolata, nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről, személyes adatok kezeléséhez, valamint a pályázatba való betekintéshez való hozzájárulásról, 6 hónap próbaidő kikötéséről nyilatkozat.
  • Nyilatkozat arról, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85.§-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Lack Mónika nyújt, a 06-26-920-801-es, 06-30-22-66-229-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Telki Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2089 Telki, Petőfi, utca 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/2020., valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző
  • Elektronikus úton, dr. Lack Mónika részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázatokat a munkáltatói jogkört gyakorló jegyző bírálja el a polgármester egyetértésével. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. november 16.

Fel