ASP-pályázat

| Pályázó neve: | TELKI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT | 
| Projekt címe: | TELKI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA | 
| Pályázati kiírás megnevezése: | KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 - Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez | 
| Megítélt összeg: | 6 987 670 .- HUF | 
| Támogatás aránya: | 100 % | 
| Támogatási döntés dátuma: | 2016.11.17 | 
| Forrás: | ESZA, ESZA | 
| Projekt összköltség: | 6 987 670 .- HUF | 
Telki Polgármesteri Hivatalában mindösszesen 9 fő köztisztviselő munkáját fogja az újonnan bevezetendő ASP rendszer segíteni. 
Jelen projekt keretében első lépésként a pályázatban megjelölt eszközök kerülnek beszerzésre és beüzemelésre.:
8 db munkaállomás,
8 db monitor alapkonfiguráció,
1 db laptop, hozzájuk kapcsolódóan
9 db Office 2016 szoftver,
8 db szünetmentes tápegység
3 db multifunkciós nyomatkészítő alapkonfiguráció
1 db multifunkciós nyomatkészítő
2 db switch eszköz
9 db kártyaolvasó alapkonfiguráció
 
A beszerzések külső szolgáltatókon keresztül fog történni.
Az eszközbeszerzést követően, illetve vele párhuzamosan a működésfejlesztés és szabályozási keretek kerülnek kialakítása, amelyben a két szabályzat (az IT biztonsági szabályzat, valamint az iratkezelési szabályzat aktualizálása) mellett a gazdálkodási szabályzat kerül aktualizálásra, melyek igénybevett szolgáltatás formájában kerülnek kialakításra.
Harmadik lépésben az önkormányzat elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása fog megtörténni kizárólag saját munkavállalók alkalmazásával.
Ezután következik a szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja, amelyben az önkormányzati adórendszer, a gazdálkodás rendszer, a vagyongazdálkodási rendszer és az iratkezelési rendszer kerül migrálásra.
A migráció külső szakértő alkalmazásával valósul meg.
Ezt követően kerül sor az ASP központ által szervezett, az ASP szolgáltatások bevezetéséhez kapcsolódó oktatásokra, amelyen a 9 érintett munkavállaló 90-100%-a fog részt venni.
Utolsó lépésként pedig a tesztelés és élesítés következik a bevezetett 7 szakrendszer tekintetében.
Az önkormányzat részben a belső erőforrásai felhasználásával, részben külső szakértő megbízásával fogja tesztelni és ellenőrizni a számára kialakításra kerülő szolgáltatásokat és működésük megfelelőségét.
Ezen tevékenységek keretében a következő eredményeket fogjuk elérni:
- Az ASP Korm. rendeletben előírt technikai feltételeknek megfelelő, üzembe helyezett, működő 9 munkaállomás.
- Az új működésnek megfelelően átalakított 3 szabályzat.
- A csatlakozási feltételeknek megfelelően lebonyolított adatmigráció (4 db rendszer adatmigrációja, a többi rendszer esetében korábbi adatok feltöltésére,
  így migrálására nincs szükség)
- Határidőben megvalósul a csatlakozás az önkormányzati ASP központhoz: Ezen belül iparűzési adó-bevallás ügyféltípus elektronikus ügyintézéséhez 
  kapcsolódó feltételek kialakítása.
- Oktatáson történő részvétel
- Tesztelés, éles üzemben működő csatlakoztatott 7 szakrendszer
- Szolgáltatási szerződés megkötése és hatályba lépése.
 
	
	
