hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Koronavírus infó

2020. november 25. szerda

Nagyon jó hír! Megtörtént az első körös tesztelés az általános COVID-19 szűrés során. Sem az iskolában, sem az önkormányzati és magán óvodákban, sem pedig a bölcsődében nem volt pozitív teszt a...

2020. november 24. kedd

A telki Ágnes Gyógyszertár a járványügyi intézkedések részeként arra kéri vásárlóit, hogy az eladótérben csak annyian tartózkodjanak, ahány gyógyszerkiadó üzemel! A várakozás során a 1,5 méteres...

2020. november 23. hétfő

Frissítés 11.24., 07:45 A kormány elfogadta az Idősek Tanácsa javaslatát, és az 513/2020. (XI.23.) kormányrendelet értelmében november 24-zől minden hétköznap (hétfőtől péntekig) 09.00 óra és...

2020. november 16. hétfő

A Miniszterelnökség tájékoztatása alapján a koronavírus-járvány terjedésének, valamint a személyes találkozások számának csökkentése érdekében Magyarország Kormánya mérsékli az állampolgárok...

2020. november 14. szombat

Telki Község Önkormányzat Polgármesterének 28/2020. (XI.1.) számú Polgármesteri határozat a sportlétesítmények korlátozott megnyitásáról.

2020. november 13. péntek

Frissítés 11.27. A Pipacsvirág Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola 2020. november 27. napján érvényes járványügyi információi:

A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében vidéken - tehát Budapesten és Pest megyén kívül - nem kötelező előzetesen időpontot kérni, a kormányablakkal nem rendelkező településeken pedig ismét szolgálatba állnak a mobilizált ügyfélszolgálatok. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket - tájékoztatott a Miniszterelnökség.

A magyar állampolgárok 2020. március 12-ét követően lejáró, Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig még érvényes. Ha mégis szükség van a veszélyhelyzet idején lejárt okmány gyors cseréjére, Budapesten és Pest megyén kívül már nem szükséges időpontot foglalni a kormányablakokba. Minden más esetben továbbra is interneten vagy telefonon lehet időpontot kérni.

A kormányablakkal nem rendelkező településekre ismét kitelepülnek a mobilizált ügyfélszolgálatok, hogy megkönnyítsék a kistelepüléseken élő állampolgárok ügyeinek intézését.

A kormányhivatalok és járási hivatalok foglalkoztatási ügyfélszolgálatait országszerte - Budapesten és Pest megyében is - felkereshetik az ügyfelek előre foglalt időpont nélkül is. Az álláskeresők számára továbbra is rendelkezésre állnak az elektronikus ügyintézési lehetőségek.

Az enyhítések a megfelelő óvintézkedések betartása mellett lépnek életbe. Az ügyfelek korlátozott számban, lehetőleg az arcot eltakarva, egymástól megfelelő (1,5-2 méter) távolságra várakozhatnak az ügyfélterekben.

További információk a kormanyablak.hu oldalon elérhetők.

Telefon: (26) 920 800  -  Általános ügyfélfogadás rendje: Hétfő:  14-18 | Szerda: 8-12, 13-16 | Péntek: 8-12  -  RÉSZLETES ELÉRHETŐSÉGEK

Fel